ד"ר איצקסון
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-9977997
ניתוחים פלסטיים

תמונות לפני ואחרי

לפניכם גלריות תמונות מניתוחים שונים שביצע ד"ר מיכאל איצקסון. מדובר בתמונות לפני אחרי של מגוון ניתוחים דוגמת הגדלת חזה, הרמת חזה, מתיחת בטן, הרמה והגדלת חזה, ניתוח אף ועוד. מוזמנות ומוזמנים להתרשם ממגוון תמונות לפני אחרי ומן התוצאות של הניתוחים והטיפולים.

יש לציין כי כל ניתוח וטיפול הוא ייחודי ויש להתייחס אליו במלוא הרצינות. לשם כך, ניתן לקבוע ייעוץ אישי במרפאה עם ד"ר מיכאל איצקסון. במהלך הפגישה יתבצע אבחון של המטופלת או המטופל בהתאם לניתוח המבוקש. ליצירת קשר עם ד"ר איצקסון לתיאום פגישה ניתן להשאיר פרטים בדף צור קשר או להתקשר למספר: 077-9977-997.

    התמונות מצולמות בחדר הטיפולים שבמרפאתו של ד"ר איצקסון על ידי הד"ר עצמו או מי אשר הוסמך לכך מצוות מרפאתו. במרפאה שומרים על סטנדרט צילום קבוע ואחיד של צילום ברזולוציה גבוהה ובתנאי תאורה אופטימליים. כמו כן מצולמות התמונות על רקע כחול ניטרלי וסטרילי ומכמה זוויות שונות, בהתאם לסוג הניתוח. הקפדה על סטנדרט צילום גבוה הינה חיונית לשם מעקב רפואי ולשם הצגת התוצאות למטופלים בצורה הטובה ביותר. במרפאתנו מעולם לא נעשה ולא ייעשה שימוש בתוכנות עריכה כגון פוטושופ לייפויי התוצאות. כל התמונות המוצגות באתר עולות לרשת אך ורק אחרי אישור מפורש בכתב מאת המטופלת. ללא קבלת היתר שימוש זה, לא יוצגו תמונות מטופליו או מטופלותיו של ד"ר איצקסון  לציבור בשום מקרה שהוא. 

    מטרתן העיקרית של תמונות לפני ואחרי אינה לשם פרסום או הוכחה בדבר מקצועיותו של הרופא המנתח. התמונות משמשות מעקב רפואי וחשובות מאוד גם למטופלים עצמם כחלק מן התהליך. צילום תמונות לפני ואחרי הוא חובה מוחלטת עבור כל מטופל ומטופלת ולמעשה חשוב לדעת שלא ניתן לעבור ניתוח אסתטי מבלי להצטלם.